emailadres wachtwoord

Verslag van bouw nieuwe school

Op de website is een aparte pagina gemaakt waarop de bouw van de nieuwe school te volgen is. Onze eigen verslaggevers Casper en Robin (leerlingen van groep 7) maken elke maandag foto's bij de bouwplaats. Dit nieuws is te vinden op de pagina nieuws en dan onder het kopje "verslag bouw nieuwe school"

Aanmelding 3-jarigen

Het lijkt nog ver weg, toch zijn we achter de schermen alweer bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe schooljaar. We kijken o.a. naar de groepen die we volgend jaar willen formeren. Daarbij is het van belang om te weten hoeveel kinderen gaan instromen in de kleutergroepen. We hebben daarom het volgende verzoek aan alle ouders/ verzorgers met kinderen die of dit schooljaar of het schooljaar 2018/ 2019 vier jaar worden: geef uw kind alvast op. Kent u nieuwe ouders/ verzorgers in uw directe omgeving die onze school overwegen voor hun kind(eren), geef deze boodschap dan a.u.b. door.

Welkom

Welkom op de website van obs De Veenvlinder!

Obs De veenvlinder is per 1 augustus 2016 ontstaan uit een fusie tussen obs Centrum en obs Dalton Eelde. In februari 2019 zullen wij onze intrek nemen in een nieuw schoolgebouw in de wijk Groote Veen. De voorbereidingen hiervoor zijn in volle gang.
 
Wij zijn een school met ongeveer 290 leerlingen die - totdat we overgaan naar het nieuwe gebouw in 2019 - op 2 locaties gehuisvest is.
De groepen 1 t/m 5 huizen aan de Schoollaan 18 in Paterswolde en de groepen 6 t/m 8 (inclusief de taalklas) aan de Esweg 21 in Eelde.
 
Een school waar we werken aan:
-         Veiligheid, jezelf kunnen zijn en je blijven ontwikkelen
-         Je verantwoordelijkheid nemen voor je eigen leerproces
-         Talentontwikkeling van een ieder
-         Groen, gezond & duurzaam 
 
Naast informatie voor ouders en leerlingen, biedt deze website uitgebreide informatie over onze school. Bent u na het bezoeken van deze website nieuwsgierig geworden en wilt u meer weten, dan bent u welkom om een afspraak te maken en een kijkje te komen nemen.